De kunst van taaltraining ontrafeld
Als je het gevoel
hebt dat het kiezen van een onbekend dialect voor het voorbereiden
van school eenvoudig is, zul je bepaalde
verwonderingen verwachten. Er zijn een paar dingen die moeten worden
beschouwd als het tonen van procedure,
doelen, tarieven, aantal studenten per klas, gemak, bekwaamheid van de docent,
passend voorbereidend materiaal,
enzovoort. Als de kans bestaat dat de Franse cursussen Lausanne scholen
hoog scoren op de eerder genoemde grenzen, kan je zeker die school kiezen
om je Franse taal voor te bereiden. Vrijwel alle voorbereidingsscholen bieden
het beste onderwijs, maar hoe zou je uit elk van hen het beste
kiezen?
Allereerst moet u kijken naar de kwaliteitscontroles van de
school. Er is ontdekt dat cursussen
Duits op scholen in Lausanne een uitzonderlijk goede bediening
hebben. Deze scholen maken gebruik van de meest recente
schattingen van kwaliteitscontrole, bijvoorbeeld programmeertoepassingen,
om de aard van de opleiding in de gaten te houden. Op het moment dat u gegevens
nodig heeft die relevant zijn voor scholen, moet u eerst het web evalueren. De meeste
taalvoorbereidende scholen hebben
hun eigen sites en ze staan vol met data.
U kunt ook naar bepaalde webtijdschriften en andere webgebaseerde
levenssites kijken om gegevens van top tot teen over de taalscholen te
krijgen. Als suggestie zou u in ieder geval drie tot vier scholen kort
moeten opsommen en daarna het examen doen.
Wanneer de correlatie is voltooid, krijgt u een overzicht van welke school het
beste voor u is. De instructiestrategieën
en de mentoren zijn de onderscheidende
componenten van de beste
scholen.
Deze voorbereidingsscholen
zijn bovendien in bedrijfsinstructie, waarin ze de vertegenwoordigers
van een vereniging met verschillende capaciteiten
opleiden. Aan het eind van de week is er een doorsnee Corporate
Engels cursus op een talenschool waar de werkende experts ongetwijfeld hun
lessen kunnen volgen
zonder hun gewone werk te beïnvloeden. Er zijn enkele acceptabele voorbereidende
instellingen die hun mentoren naar de bedrijfsverenigingen sturen om zich
voor te bereiden. Dit wordt
gewoonlijk gedaan wanneer de werknemers
van een vereniging op een direkte manier moeten worden voorbereid.
Laten we eens kijken naar een situatie waarin een Franse organisatie een enorm
verzoek heeft gekregen van een organisatie in Engeland en zij correspondentiekanalen moeten
omkaderen om het bedrijf te verbeteren. Wat doet de Franse
organisatie? Engelse specialisten of tolken rekruteren? Dit kan het bedrijf
negatief beïnvloeden. Voortaan kiest de Franse organisatie
ervoor om de vertegenwoordigers
voor te bereiden die in direct contact zullen staan met Engelse
partners.
Om aan dergelijke
behoeften op het gebied van taalvoorbereiding
te voldoen, werven de voorbereidende scholen mentoren
aan die naar deze organisaties zullen gaan en de voorbereiding zullen
overbrengen. In een gemeenschappelijke instructiecursus krijgt
de mentor een PowerPoint-inleiding
die zal worden
gebruikt om de essentiële voorbereiding te geven. Bovendien
kan de mentor ook andere instructiehulpmiddelen gebruiken, zoals
internet en opnames. Tegenwoordig
wordt er veel nadruk gelegd op gedeeld leren en levendige
leerstrategieën. Deze zijn afhankelijk van de leernormen voor volwassenen
en hebben een hoge erkenning
bij de volwassen studenten. Als u door een school kijkt, let dan vooral op
de vertoonstrategieën
voor een beter begrip.
Comments
Post a Comment